17 February 2007



4 comments:

Anonymous said...

Minna jag blir ju lessen när du int uppdaterar din blgg.... :(

men RÄDDA SIBBO! :)

Minna Lindberg said...

jo, jag håller med om att det är tråkigt med ouppdaterad blogg. men jag har litet tekniska problem. Min blogg har försvunnit från min dashboard så jag ska försöka åtgärda det på nåt vis. hur vet jag inte... :( som du ser så står det också "samnordiska syskonskapet" - vår nordistblogg som nu har hamnat hit på nåt vänster.. Helt hur skumt som helst...
Du och Icca såg bra ut på webbdebatten :)

Anonymous said...

Tjenare, hittade din sida via slumpen hos x3m. Jag har själv en blogg och jag sätter en länk på min sida till din. Säg till om du misstycker! :)

Minna Lindberg said...

tjena vedhuggaren. Kul om du vill länka till min blogg :) Nu då ag hittat min blogg ur cyberrymden kan jag skriva igen...