09 March 2007

ajm bäkk :)

hurraa!!!
Jag har hittat tillbaka till min blogg. :D
Min egen blogg har alltså av nån konstig anledning flyttat till vår nordiska blogg. Så nu kan jag logga in till den på flera olika ställen. Och alla i vår gemensamma blogg har alltså möjlighet att blogga med min blogg. Komplicerat? jo..mrh..så ska se till att nån tekniskt begåvad typ kan checka det här. Så, jonas, Erland, Torkild Anna och Matilda; jag uppskattar om ni inte skriver osakligheter hit :)


Man kan ju konstatera att det enda jg lever för just nu är 18.3 och riksdagsvalet. Studierna sätter jag på hyllan imoron och tar igen först den 20; tidigast! Sibbo har röstat emot myllyniemi, surprise surprise. Och mamma och pappa var intervjuade i dagens 18.15 tv-nytt. Melkein sukua julkkikselle med andra ord :P


Imoron blir det hård fest på Åbo Diskotek med Anniina Pirttimaa. Och före det litet kampanj på båtmässan. Sen bär det av till nyland :) Där ska vi göra ett dunderbrak val och få in minst 5 i riksdagen, varav 2 SU:are. Jag tippar på Calle Haglund och Martina Malmberg.

No comments: