30 November 2006

Det här är jag.

Det här lånar jag av någon på x3m communityn. Litet kul tyckte jag :)

Hej.
Jag heter Kaarina Butterfiled. Jag bor i Oslo och är en 49 år gammal företagare. Jag jobbar med att skala potatis och dammsuga. Jag har två barn. Mitt hår har orange färg och ögonen är bruna. Jag gillar rap och min favorit artist är Smashing Pumpkins.



DET VAR JAG, VEM ÄR DU?

GÖR SÅ HÄR:

Som ditt förnamn lägger du ditt andra namn och efternamnet "tar" du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den staden du senast besökte med tåg och som ålder, din mammas.
Ditt yrke är det som din pappa jobbar med och dina intressen är sådant som du avskyr att göra eller bara inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar (alla örhängen räknas).
Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och ögonfärgen har samma färg som byxorna. Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars sång du senast lyssnade på.

No comments: