25 May 2006

" Vi vill ha Bjurström på bordet"

Jag tycker att vi en gång för alla skall visa omvärlden att alla finnar inte är så usla på engelska som vissa representanter av vårt land visar utåt. Vi ska också visa att vi har bra och duktiga konferencierer som är både roliga och naturliga på scen.

Det är alltså av yttersta vikt att vi är noga med att välja konferencierer till Eurovisioen, oavsett om den hålls i Helsingfors, Rovaniemi eller Åbo. Mitt förslag är: MARCO BJURSTRÖM ! :) Hans par kunde vara vår finlandssvenska stand up komiker André Wickström.

..jaja, nu blir jag kallad för en massa dumheter av kvinnohetsare, eftersom jag har föreslagit två herrar och ingen kvinna. Fy på mig? Nejdå, en kvinna kan väl stöda en man i alla läger och TROTS det vara feminist!

Marco på scenen. Tack.

No comments: