11 March 2007

behov: sömn och glass

konstigt. Jag har sovit ca 6 timmar sedan fredagen och jag är inte trött. Visserligen sprudlar jag inte av energi heller, men har ingen lust att lägga mig. Sku nästan kunna ta en kvällspromenad, nu när allt slask frusit och man kan gå utan att vada i 30cm av snövattenmos. Eller så kanske jag bara parkerar mig på soffan och äter glass o kollar på tv?...jo det blir det.

Lovisa, Borgå, Sibbo axeln har fått brevlådorna lappade och affischer uppsatta. Imoron blir det väl västerut. Men före det blir jag illa tvungen att skaffa mig nya skor. Jag har egentligen inte tid eller råd med sånt trams men mina skor had etydligen gått sönder och nu har jag att välja mellan mina läderklackstövlar eller sommarskor. jag väljer at köpa nya :)

Bailuga bilder kommer snart, bara ted fixar dem på datorn. Bland annat har det hittats en valaffisch i Borgå där nån kysst läppstifts läppar på vår kandidat Ades bild och skrivit "Cutie" med läppgstiftet bredvid hans bild. Suveränt!

No comments: