10 March 2007

vaalibileet och utfärd med buss

Idag har jag fått åka mer buss än jag gjort på länge i åbo. Under en av resorna lyckades jag välta väskan och så har plånboken fallit ur. Det här hade jag naturligtvis inte märkt utan fick det berättat för mig i ett samtal av en tjej som plockat upp den. Tur var att jag hade ett visitkort i den så de fick min nummer. Kiitos teille tytöt! ..skönt att det finns ärliga människor också i verkligenheten!

Sen på kvällen var det valbailun med Anniina. Mängden folk som kom överraskade helt totalt. Åbo diskoteks övrevåning var så fullpackad att man inte kunde röra sig alls. Suverän fiilis och förhoppningsvis maassooor röster åt anniina :) En lyckad fest och mycket uppmärkasamhet, inte minst genom våra hundratal av ballonger som vi gick igenom stan med och dekorerade hela åbo diskotek med...

Mingel mangel och fruktansvärt ont i tårna. Magen kurrar så tror jag ska laga litet nattmat åt mig.

ps bilder läggs upp på anniinapirttimaa.fi Check it out !

No comments: