15 March 2007

trött, tröttare gladast

Nu är det definitivt på G! :)
Jonas Naddebo och Ida Karlsson har kommit på besök och är jätte pigga på göra kampanj med oss. Hur härligt som helst. Vi har helt enormt flyt på och min energi nivå är sjukt hög -jag har hällt i mig rätt så många RedBull idag... Nu ska vi ännu lappa några bilar, sen ska jag tvätta bilarna åt mamam och pappa för att de varit så jätte sälla och lånat oss dem!

Ännu två dagar kvar av slutslut spurten och sen är det vaaaal! Jg måste också själv komma håg att rösta =)

2 comments:

Jonas Rask Samuelsson said...

Lycka till! Hade inte nya jobbet varit denna vecka hade jag varit på plats.

Ända in i kaklet!

Minna Lindberg said...

jo vi saknade nog dig här. men vi har nog sjungit modersmåletssång för det ;)
kram till dig jonas!