16 April 2007

berlin & ministrar

Grattis Steffi och Astrid som blivit ministrar i den nya regeringen Vanhanen. Utmärkt! :)

Jag tror att det är en myt att man skall kunna packa i tid. Det har aldrig lyckats för mig och jag har inte heller hört några andra som skulle ha klarat av det. Garanterat är det en myt! ...men kanske jag ska försöka lyckas packa i alla fall före bussen åker imoron på morgonen.
Det blir alltså Berlin, Seminarium, EC och Annual Congress med Lymec från tisdag till söndag. På söndag ska vi också fira Ninjas & Simons förlovning. Hoppas det blir bröllop snart!

3 comments:

Anonymous said...

Kommer du att få några motkandiater i ordförandevalet? Ingen verkar offentligöra sin kandidatur förrutom du....

Anonymous said...

Lycka till med allt. Hör av dig om det är något. :)

Martina

Minna Lindberg said...

Hej Martina! Jag vet faktist inte om jag får nån motkandidat...hittills har jag inte hört om någon i alla fall. Val skulle ju göra det mer spännande =)