03 September 2007

alla dagar är inte de bästa dagarna....

aarh..idag är en sån dag då allting går åt skogen! Vaknade av att mitt huvud höll på att sprängas pga migrän på kommande, vilken inte riktit ville ge sig och vilket också resulterade i en katosik morgon. Sen gick min cykel sönder på vägen till SU kansliet... samma stil hela dagen och kvällen. Så jag gick till valintatalo, köpte färdig mat och parkerade mig på soffan och kollar på gamla delar av Desperate Housewifes på datorn.

Imoron åker jag till Villmarstrand och diskuterar EU:s Youth Action Program och funderar king ungdomars aktivetet och engagemang. På kvällen har jag ett intressant MSN möte med Lazaro från UCJD Bogóta, Jeroen från JD Holland och Jordi från JNC, Catalonya. Vi ska diskutera ett eventuellt gemensamt project med några sydamerikanska organisationer. Planen är att ordna ett seminarium i antingen Peru eller Nicaragua. Killarna från både Brasilien, Peru, Kolombien och Nicaragua som jag träffade på IFLRY i Dallas verkade i alla fall då väldigt engagerade och intresserade av internationella projekt. Så vi får se vad det här blir!

No comments: