14 October 2007

Förbundstyrelsen går på teater

...fast först tog vi one for the roa på Torni.

Silja Sandelin. Ade Grandin på sin virgintur till Tornis terass.


Fredrick Federley kom för att träffa FS. Först diskuterade vi skillnader i det politiska klimatet mellan Sverige och Finland. Sedan kom han med på teater.


Det var en skitkul pjäs "Macbeth - alla dör på slutet". Alltså en parodi på Shakespears Macbeth. De tre clovnerna på scenen måste vara helt fullständigt flippade för att presetera en sån föreställning. Men det gjorde on i både magen och kinderna av allt skrattande! Dessutom var det skoj att träffa så många vänner man inte träffat på länge. Andrea har jag inte sett på flere år (förutom på facebook då) och Ulrika som jag brukade leka med när jag var liten - vi träffades första gången på länge på en fest i somras. Laura som jag gick i skola med har jag nog inte heller sett sen jag flyttade till Vasa och Stobe var också där.

No comments: